Vážení zákazníci,
Reklamaci můžete nahlásit dvěma způsoby:
Nezbytné podklady k reklamaci:
(Netýká se zboží s poškozeným obalem nebo skrytých vad zjištěných po rozbalení.)
Více informací naleznete zde.
Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Nenamontovaný výrobek
1. Poškozený obal
2. Nepoškozený obal
2.1 Výrazné poškození
2.2 Drobné poškození
Namontovaný výrobek
Renovace výrobků
Žádný placený servis není realizován bez písemného potvrzení cenové nabídky zákazníkem.
Pro zaručení kompatibility náhradních dílů s výrobkem je nutno vždy uvést následující údaje:
V případě neuvedení těchto údajů, budou dodány náhradní díly pro nejnovější modely výrobků.
Zákazník (Odběratel) se zároveň zavazuje dostavit se ve smluvený termín na místo výkonu servisního zásahu.
Odběratel je povinen zabezpečit majetek takovým způsobem, aby nedošlo k jeho znehodnocení (zašpinění a poškození podlah, koberců atd.) z důvodu použití pracovní obuvi při výkonu práce.
Odběratel je rovněž povinen umožnit servisnímu technikovi přímý přístup k výrobkům namontovaným ve větší výšce než 2 m od podlahy (pomocí žebříku, plošiny apod.) a také k výrobkům, ke kterým není přístup zevnitř místnosti, zvláště k neotvíravým oknům a světlíkům, a to ve smyslu předpisů BOZP.
Odběratel se zavazuje všechno řádně připravit do termínu příjezdu servisního technika. Pokud nebude zajištěn přístup k výrobku nebo stavba nebude řádně připravena pro servisní zásah, Odběratel se zavazuje uhradit v plné výši výjezd servisního technika - 800 Kč, a servisní práce - 800 Kč za každou započatou hodinu. (Uvedené ceny jsou bez DPH.)
Odběratel se rovněž zavazuje uhradit v plné výši výjezd servisního technika a servisní práce i v případě neoprávněné reklamace.
Odběratel se zejména zavazuje zboží a/či službu řádně převzít a včas zaplatit.
Dodavatel se zejména zavazuje zboží a/či službu dodat v čase a kvalitě deklarované či sjednané.
Odběratel prohlašuje, že si pozorně přečetl výše uvedená upozornění a bez výhrad s nimi souhlasí.