Sdílet

FAKRO na 1. místě v kategorii „Životnost výrobku” v žebříčku TOP MARKE HAUS & WOHNEN 2018

FAKRO - světová dvojka na trhu střešních oken, bylo oceněno v žebříčku TOP MARKE HAUS & WOHNEN 2018. Výrobky FAKRO si získaly uznání mezi tisíci německých uživatelů.

Firma FAKRO získala první místo v kategorii „Střešní okna“ za „Životnost výrobku“. Průzkum byl realizován magazínem TESTBild ve spolupráci s firmou Statista, která provádí analýzy trhu.

 

V časopise TESTBild lze najít přehledné testy a spolehlivá doporučení k nákupům. TESTBild nabízí cenné informace o výrobcích a pomáhá při rozhodování s výběrem vhodného výrobku v „džungli“ značek.

Nejlepší značky vybíralo 5 336 dotazovaných v sedmi kategoriích, ze kterých následně respondenti zvolili „Top 5“ v 85 podkategoriích. Výrobky FAKRO si získaly uznání tisíců uživatelů a 1. místo v kategorii „Životnost výrobku“, čímž se potvrdila převaha střešních oken FAKRO nad nominovanými okny od jiných výrobců.

 

FAKRO je jedním z předních světových výrobců střešních oken s přibližně 15% podílem na globálním trhu. Výrobky FAKRO jsou dostupné ve více než 50 zemích; všude tam, kde je na ně poptávka. Firma dodává výrobky nejvyšší kvality, které splňují očekávání nejnáročnějších zákazníků po celém světě. Proto je prioritou FAKRO zajištění zdraví, bezpečnosti a komfortu pro všechny uživatele a zároveň ochrana životního prostředí.

Dodatečným potvrzením vynikajících technických parametrů jsou příslušné atesty a certifikáty kvality a bezpečnosti vydáváné prestižními instituty po celém světě.

FAKRO na 1. místě v kategorii „Životnost výrobku” v žebříčku TOP MARKE HAUS & WOHNEN 2018